men utöver..

..mitt vredesutbrott nedan så var det en sjuhelsikes trevlig kväll som bjöd på många skratt och jag är så fantastiskt jäkla glad för min fina väns skull som är så sjuhelsikes kär och LYCKLIG!!!
Idag har det som planerat till största del legat Bodybalance på schemat och jag har gått från att ogilla till att ÄLSKA releasen. FANTASTISKT!
Hann även med att handla lite jordgubbar, hälsa på mor och far och pussas med sambon. Kvällsplanen var att ta mig till Norberg och mysa lite men då jag sovit riktigt dåligt den senaste tiden (pga. värme,sparkad kissblåsa,stress etc. !) så tror jag inte jag gör något projekt av att ta mig nånstans alls faktiskt!
MEEN, är som alltid öppen för förslag om jag skulle ändra mig innan jag slocknar!
Imorgon bjuds det på RELEASESÖNDAG på Arena och jag peppar loss som satan.
Team-green ska "balansa" tillsammans och jag är PEPP!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0