mm..

precis.. tvådagar har nu gått utan att jag egentligen gjort nånting men ändå så har jag varit konstant stressad. STÖÖÖÖRIIIGT!!
Var ner en sväng på våryran igår efter att ha nötit lite BB.. som vanligt var det katastrof,mycket folk men absolut ingenting att ,såattsäga,hänga i julgran! Inhandlade iaf nya flipflops och en bikini på Intersport då alla överdelar på något konstigt vis tycks ha krympt i garderoben och alla underdelar lika så.. på både bredd och höjd!*Höhöhö*
Träffade på ett glatt gäng göteborgare och det är ju aldrig fel, vi tog en macka på stans sunkigaste hak,för på riktigt alltså.. Vallonen funkar verkligen INTE!! .. jag fortsatte med att köpa jordgubbar(till största del ruttna!) och gick sen hem.
Planen var att styra upp morgondagens(läs:dagens!) planer så att allt sånt var fixat men min hjärna vägrade fungera så vi kom ingen vart.
Jag peppade upp för lite härligt häng men då brudarna hade bråttom iväg så blåste jag av det.. stressa kan jag göra ändå.
Sååå, min plan blev istället att iaf försööööka få ihop en plan för idag och sen gå ut på lokal.. men efter att ha setat med beslutsångest om hotell/aktiviteter etc etc.. så ledsnade jag ur.. så , där satt jag , färdigpiffad för utgång utan minsta gnutta pepp. Festligt!
Somnade på soffan med sminket på, vaknade 4 och insåg att K. inte kommit hem ännu,blev orolig,ringde,blev lugn, insåg att han var ute och rände när vi planerat in en tvådagars i huvudstaden vilket innebär sovmorgon halva dagen för honom alternativt väldigt osocial kväll på dyrt hotell så pepp-mätaren rasade genom källargolvet och att somna om var en omöjlighet.
Gick upp, städade lite på nerevåningen och satte igång att tvätta.. så ja, här sitter jag nu, ytterst ovetandes om vad dagen har att erbjuda, så när som på att jag om 10 minuter ska gå och plocka ur dom första maskinerna!
OM.. mitt hjärta behagar vakna tidigt så blir det kanske storstan iaf men annars blir det nog ett  efterlängtat besök i Västerås hos kittykatten!
Vi får la se!
Lite sådär lätt osammanhängande inlägg..Iknoooow .. men d bju'r ja på :)
Trött tjej med EXTREMT trött morgonfrippa...

Kommentarer
Postat av: jessica

du är då en sötis!

2011-06-04 @ 20:27:46
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0