PEEEE-UUUUUUW!!!!

Alltså jag går som en gammal kärring efter mitt äventyr med trosorna igår .. hahahahahah... har aldrig sett så gravid ut på gången som jag gör nu.. jag vaggar!! HELT SJUKT!
..och idag är det dags för ett besök hos barnmorskan, ska bli spännande och se om det hänt nått!
Ja, Annars då!? grannen går bananas med röjsågen där ute vilket är SJUKT.STÖRIGT när man sitter och försöker ha en lugn morgon.. SERIÖST!!?!  "EEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUNNNNNNNN..EUUN..EUUUN..EUUUUUUUUUUUUUUNNNNN", vore ju en sak om han åtminstone kunde hålla något slags JÄMNT tempo ist för att gasa upp-ner-upp-ner..
Ja , jag vet , jag är lätt-störd på morgonen, jäkla skit .. men på riktigt, låt mig va föffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0