Slut för idag..

Afron blev inställd pga för få deltagare men det gjorde inget (då det inte är superkul varken för mig eller deltagarna om vi är typ 4 stycken,  rejält med bortfall i sista sekund,dvs 2 timmar innan!) istället fick jag kränga 2 medlemskap. (LOOOOVE IT!!!pepp pepp pepp!!!!!)
Sen ringde K's äldsta lillasyster och frågade om jag var hungri' .. och det var ju klart jag var.. så tacos på Eskiln med trubbisen Vincent skrålandes med sin sköna stämma i bakgrunden.. PERFA onsdagskväll med andra ord!
Avslutade det hela med att slinka in på Arena igen.. tänkte tjåla lite men insåg att klockan var mycket och hurtis höll på att stänga så jag hjälpte pojkarna med det jag kunde bistå med då det kändes fel att lämna dom i en hög av disk och med en trasig maskin, så som sagt jag gjorde vad jag kunde och så packade jag ihop och for hem!
Snipp snapp snut så var dagen slut! 
Ps. Sen var kvinnan som ev. är intresserad av lokalen in och det är skönt att höra att hon är pepp men vi får se.. nästa vecka KANSKE jag får ett beslut! Jag hoppas självklart på det bästa men fortfarande..HÅLL ÖGON OCH ÖRON ÖPPNA!!!!!.DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0