Uhhhh,HELFESTLIGT!

Ja, som synes så har jag åkt på en sjujävla magsjuka.
Hur tror ni det känns på årets varmaste dag när svetten lackar bara av att man tänker och man dessutom är på tjocken!? Mm, just, Helfestligt!
Vatten hade ju varit trevligt men inte ens det får vara kvar. :(
SKIToCKSÅ, jag har på tok för mycket att göra för att palla med detta!
Ont i magen har jag också,som kramp upptill och i mitten... men grynet rör på sig så det ska vara okej sa barnmorskan.
usch, gnällgnäll .. .men det får man gö.. ibland! Blä!
Min bästa polare under promenaden soffa-toalett!

Kommentarer
Postat av: Alicia

USch hjälp! Det här var inget inlägg för mig!! :O kika in på min sida så förstår du... >.<

Hoppas iaf att du blir (eller blev) frisk snabbt!

2011-07-01 @ 18:23:51
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0