Det här är SÅÅÅ sjukt...

Häromdagen så kikade ju jag och hjärtat på "I rymden finns inga känslor" . BRILJANT rakt av.. men nu till min grej här..
Den där underbart fina biten som går typ "let me go let me go tooonight... " aa typ så då.. och som är med som soundtrack i denna briljanta film... jag blev SÅLD på den och Track ID:ade ..eller "shazaama" kanske det heter.. och upp kommer det att det är Shaun Boothe - Let me go och jag har sökt med hysteriskt ljus och lykta efter låten men inte hittat den.. Inte ens i det officiella soundtracket till filmen.. VARFÖR?!!? kunde man ju fråga sig..
Jag har alltså vart heeelt knäckt ett tag över detta då jag verkligen ÄLSKAR LÅTEN!
SÅ, vad händer.. har spotifyat soundtracket men inte lyssnat på det utan bara konstaterat att låten jag söker inte var med och blivit bitter.. så idag när det var heeeelt fantastiskt väder så tyckte jag att denna typen av musik passade utmärkt så jag har låtit den rulla nu nån timme... PLÖTSLIGT som en blixt från klar himmel så dyker den upp... låten.. men då är det nån mesig tönt-variant(nåja) med Lykke Li och den heter inta alls "Let me go" utan den heter tydligen "Tonight".. men i filmen så ÄR Shaun Boothe med i låten och den är MYCKET bättre då detta kryddar den rejält..så VARFÖR blev Shazaam-resultatet Shaun Boothe-Let me go när denna inte existerar? Hade det inte varit bättre att då kanske svara: Lykke Li ft. Shaun Boothe-Tonight?!!?

Kan någon vänlig själv förklara detta för mig eller nån kanske tom råkar sitta på ShaunBoothe rmxen!?
FT.



Kommentarer
Postat av: Ousa

Bara hittat den här: http://www.youtube.com/watch?v=CAHFwWLmEKE

2011-03-03 @ 18:26:48
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

visst är filmen bra=)

2011-03-06 @ 14:54:19
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0