HEjHopp.

*Varning för neggot*
Tänker inte plöja några extrema blogginlägg idag då allt känns aningen vedervärdigt pga av en fruktansvärd huvudvärk som fortfarande inte vill ge med sig sen x antal dagar tillbaka, försökte köra igenom BB'n i morse .
Mhmmmmm SURE BACON .. så fort jag tog i minsta lilla så ville huvudet sprängas.. OCH ATT ENS TA SIG HIT, var ju ett uppdrag bara det. JÄVLA SKITSNÖ! Hade föreställt mig nån centimeter som skulle smälta bort framåt eftermiddagen och INTE ett par meter så man fick lov att skotta sig fram till bilen/skotta fram bilen/skotta sig ur bilen, vara nära att köra av vägen för alla snövallar och ha hela kängorna fyllda av snö när man var klar .
Nej, INTE OKEJ!
Sen har jag ont i magen också och facet kan närmast liknas med "CoCo the clown" då jag hela tiden måste tömma skallen på skit.
FAN OCKSÅ vilket dåligt slut på en i övrigt trevlig vecka...
Förhoppningsvis väger morgondagen, med LesMills-release och Falu-häng i goda vänners lag, upp allt bedrövligt.
JA, det gör det!
Sådär, förhoppningsvis är detta det neggigaste inlägget ni kommer få uppleva i min blogg. Sorry!
PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0