Jag är ett pucko..

VARFÖR har jag ens en kalender när jag aldrig kollar i den!?
Nu missade vi "Förseningskassans" info ..när nästa är? I MAJ!!
Och då har man ju typ redan fött barn.. eller inte men  a, ni hajjar!!!
KOKKO!!
*
K. gav mig en liten hint om hans seriösa namnförslag igår (Nej, "He-man" hör inte till dom!)
Bl.a så var Lukas,Alva och Viola med! MYCKET bättre än He-man faktiskt!
Jag gillar ju fortfarande Loah VÄLDIGT mycket men Alva ligger absolut och trängs i toppen, ja det är klurigt detdär, och det är SÅ lång tid kvar!
*
Idag är en finfin dag och jag ska en sväng till banken innan kneget.. dessvärre har jag noll koll hur det ser ut på kontot för vad jag vet har inte "chefen" ( =Jag!) betalat ut nån lön ännu så det bästa vore kanske att slinka förbi kneget FÖRST och styra pengarna dit dom ska. Jajjemen!
Nåväl, lä' gitta!
TJIPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0