Jag förstår nu..

..varför man lägger hundratals kronor på såkallade "mamma-byxor",
ja menar, hur ofta kan du dra upp byxorna till armhålorna OCH..komma undan med det?!
Näe, inte särskilt ofta ..
FÖRUTOM..
när du är på tjocken:
okej.. nog för att man blir och se lite XTRA gravid ut men det är ju det man är så vadå liksom.
KAN vara det absolut bästa underdelsplagget jag haft på mig , efter Saraswatibrallan från den egna butiken, sen jag insåg att jag fått för mycket mage för leggings.
TACK Maria!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så lite så!

I min garderob gör dom ju i alla fall ingen nytta och dom kommer aldrig komma till användning igen i det här hushållet igen...ja, skulle vara när det är dags för Elisia då men det dröjer förhoppningsvis 30 år till OCH då har hon förhoppningsvis även flyttar hemifrån!:)

2011-03-16 @ 13:52:07
URL: http://www.maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0