lite mer inspiration..




Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se

Tack för tipset Ewe.

Jag TROR att jag är sugen på lugg,det verkar så på mina val av bilder..... vet ju att jag ALLTID ångrar mig ang. lugg men med kort hår nu så känns det som en bra kombo och kan vara värd att jobba lite extra för på mornarna.. och vaddå.. det växer ju ut!;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan vad jag blev sugen på att klippa mig!!!

2011-03-09 @ 18:41:47
URL: http://maria0223.blogspot.com
Postat av: Anonym

gört! spännande! kommer förbi i helgen! vill se frillan då!

2011-03-09 @ 19:54:25
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: p

Prova tvåånde uppifrån.



P O K P.

2011-03-09 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0