Planen för dagen

BB-passet gick utmärkt, svettigt!
Fortsätter med mitt knegelikneg nu  och har haft besök av X-kollega som kom med munkar och systeryster som mest förgyllde med sitt sällskap..
Efter detta tänkte jag besöka den ömma modern och lämna tillbaka modemet för att sen i eftermiddag nöta lite BB52, och det tåls att sägas fler gånger, DET HÄR PASSET ÄR BRILL.!!!!
Missa inte release-lördagen den 19e, Jag och Ullis kör ett Teknik- och ett team-pass på morgonen.KUUUL!!
Nä ni, nu bär det ut i solen, bjuder på en magbild v:20 ....

Kommentarer
Postat av: Michelle

alltså ungefär sådär ser min mage också ut, men jag har minsann ingen bebis o skylla på! ;)

2011-03-14 @ 16:47:06
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0