WAKAA!

Ikväll står boxning på menyn och jag är LADDAD, hoppas dock att det ramlar in några extra på sluttampen, ju fler desto roligare liksom! :)
Och på fredag är det bokat klipp och färg hos Johannan , det ska bli spännande då det är ett gör-vad-du-vill-uppdrag! Letar bilder på tjyyysiga korta frippor för jag MÅSTE få väck landningsbanan nu! :) SÅ kort lär det bli, vilket betyder att vi inte har så mycket att spela med (detta blir ju då steget innan längd, för sen ska det sparas!) .. Några tips eller förslag!?
kanskeeeee:

Kommentarer
Postat av: Ewe

Kolla på frilla.se på både korta och busiga frisyrer, jag brukar få min inspration där i från ;-)

2011-03-08 @ 19:15:30
Postat av: p

Prova den högst upp till höger,den blir nog bara såå

bra.P O K.P

2011-03-08 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0