Är skitförbannad..

fick ett SMS idag och TYDLIGEN, så har personen jag trodde skulle komma att ta över butikslokalen "ångrat sig" så nu står jag här igen.. helt ovetandes om framtiden och helt matt i själen av beslut som måste fattas.
Och via SMS.. att inte ens komma in och ta det ansikte mot ansikte!
Snälla Gud, OM du finns , ge mig en ny hyresgäst redan imorgon! SNÄLLA!!!
Fan , ibland går bara inte saker min väg..
...Men IBLAND så gör dom det, min första PHP gick kanon och det känns väldigt bra inför framtiden.
Nått gott i eländet iaf!
*update lite senare ... *
Är så sjukt besviken alltså, nu är jag ju tillbaka på ruta1 igen.
Men det är väl så , ALDRIG ska man hoppas på något innan man har det svart på vitt men FAAAAAAAAAAN, dethär trodde jag på,ville iallafall tro på det.. men jag sa till en kamrat när vi satt och pratade förut om denhär tjejen och hennes planer, att jag inte ville pressa henne för hon var så ung ,och att jag ville att hon skulle tänka över sitt beslut osv, men så pratade vi lite till och kom överens om att det inte är jag som ska berätta om det hon gör är rätt eller fel,men så hörde denhär tjejen av sig och var tokpepp på att vi skulle träffas och pratas vid imorgon om kontrakt etc. så självklart såg jag överlåtelse-kontraktet ligga där som i en liten ask...men vad händer.. jo hon hoppar av dagen innan... DAGEN INNAN!!! Så himla svinigt !
USCH, jag mår dåligt, har tom grinat en skvätt och känner att jag är i en förbannad jäkla återvändsgränd.
Jävla SKITÅTERVÄNDSGRÄND!! JÄVLA SKITTJEJ!!!! JÄVLA SKITSKIT!!!!

Kommentarer
Postat av: p

Varför blir du förvånad?En gång skuggsida alltid

skuggsida,men du ska få se att det löser sig.



P.O.K. P

2011-05-30 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0