Dansa röven av sig

eller ah, det är typ vad jag och Ullis elever gjorde nyss.. Vilket öööösigt gäng! :)
På måndag då kommer det en bekant och tittar på min bok(av)föring..ja,nu är jag less! märks det?!
PjuH!
Fasiken alltså va jag längtar tills vi fått ihop allt då det är något som bara legat och tryckt i skallen på mig!
Sån jääääklarns lättnad, UNDERBART!
From nästa vecka drar jag igång nån slags Rea/utförsäljning i butiken så suktar du efter schyssta kläder från STOLT så är du mer än välkommen att kika in! Annars också förstås! :)
Äh, nu vill jag bara vara ett preggo och köra mina härliga pass, påta i trädgården, besöka släkt och vänner och ha det göttigt. Kan man få det,tack!?
Jag längtar SÅ tills jag är klar med alla åtaganden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0