fryslort.

Ni skulle se mig nu alltså, (dessvärre så har jag K's dator så jag kan inte fota med photoboothen!) här sitter jag,med dubbla tröjor ,byxor och sockor, inlindad som med en kappa i en lurvig filt med vetevärmare runt halsen åt ena hållet och katten lindad åt andra + ytterligare 2 filtar som ligger korsoch tvärs över hela mig och så mina små mini-vetevärmare vid fötterna... och såklart kaffekoppen i högsta hugg.
Förstår inte hur sjutton jag kan bli så jäääääkla frusen hela tiden... ska man inte bli varm av det lilla minielementet där inne!?
Mitt enda dilemma nu är hur jag ska kunna gå och hämta påfyllning av kaffe UTAN att sabba min lilla värmegrotta!?
Hmm, livet är hårt på en pinne.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det var verkligen en temperaturväxling som hette duga där på bara nån dag..burr!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

www.avanna.se

2011-05-04 @ 17:37:56
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0