ihh..

Visst är det lite lustigt, att när man känner sig totalt sänkt och sunkig hela vägen innifrån och ut i rockärmen så kommer det nån liten solstråle och utbrister.. "Guuuud va fin du är!" ...och menar det!
Men detta får en ju att räta lite extra på ryggen och må liiiite extra bra. :) Fantastiskt!
Idag misstog jag mig TOTALT på vädret och hade matchat en outfit som skulle passa den lite halvkyliga blåsten .. men efter danspasset när det var dags att ta på sig paltorna så var det typ 500 grader ute och strålade väder vilket gjorde att jag liksom fick lov att bortse från några plagg.. men det ena funkade inte utan det andra etc så det slutade med ett par byxor som egentligen inte alls matchade och så "överdragsskjortan" jag tänkt ha fast utan nånting under.. vilket ju betyder att jag ..för alla andras skull.. BÖR knäppa den.. och det var fasiken på håret att jag lyckades vilket självklart inte gjorde humöret nå bättre.. hahaha.. Magen har liksom växt ..tydligen! :D
Sen pajjade jag ena örhänget också .. så inte ens DÄR kunde jag hämta hem stilpoäng.
Men men.. då ,som sagt , så känner man sig liksom lite sådär halvdan.. och just.precis.då.. så kommer det en människa och berättar hur vacker och fräsch man är! Ovärdeligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0