Jahaaupp

Imorse var det återigen dags för ett besök hos Barnmorskan. Alla värden såg finfina ut och hjärtat tuffade på likt vilket ånglok som helst ( h*n passade även på att karatekicka Anita flertalet gånger!).
Viktuppgången var näääästan uppe på +7(6,8) och jag följer den där magkurvan PRECIS på millimetern.
Det enda som fick en anmärkning var mitt blodvärde som hade sjunkit något så nu ska jag införskaffa Niferex eller vad det heter så att jag inte ska komma att bli så trött.
Tanken var ju sen att jag vid lunch skulle på infoträff på banken om bokföringsprogrammet jag använder men jag mitt spån hade tagit fel på tid så istället hälsade jag på hos mor vilket slutligen resulterade i en sväng till v-ås.
Det är SÅ. SKÖNT att jag nu känner att jag kan ta mig nån ledig dag här och där eftersom jag gått in i lite nedvarvnings-mode.
I mälarstaden så blev det ett besök på Röda korset och Myrornas, det förstnämnda resulterade i en jättefin turkos filt med mormors-rutor och en matchande matta (med några fler år på nacken!) samt ett par randiga byxor och ett par röda hängselbyxor i manchester medans myrornas bara höll sig med skräp idag.
På Lindex fick det bli en söt och armlös plyschbody med matchande dregglis + en amningsBH till moí.
Vi avslutade dagen med ett besök på IKEA där jag hade en värdecheck vilket resulterade i en fantastisk skål/korg och ett brickbord ,båda i turkost, ur deras tillfälliga kollektion "kryddstarkt" som jag rent ut sagt ÄLSKAR!!!!!  Sen blev det också ett nytt överkast till fåtöljen som ska stå i barnrummet(limegrönt), små frottehanddukar, en skena med "nypor" som egentligen är till för vykort men som Lina hade som "dregglis"-tork/skyltning.. (vilket jag tyckte var en briljant ide så så fick det bli!)
Rundade av med en komposthink och en ny lampskärm till sovrumsfönstret.
Totalt så fick plånkan hosta upp cirkus 400 pix, lätt värt med värdecheckar kan jag tycka!
Ja.. efter den vändan var jag TOTALT slut! och det är knasigt,jag kan studsa runt som en tok på mina pass utan minsta känningar vare sig före,under eller efter men efter att ha promenerat en halvdag på v-ås gator så är mitt bäcken i uppror.AJ!!!! Allra helst höger sida. huuuuah.
Hoppas att det är borta imorn för dethär va sjuuuukt drygt!!!
Nå,dags för sömn.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0