Kärleksförklaring

Maria gjorde en kärleksförklaring till regnet men total-ratade åskan!
Sånt har jag aldrig förståt mig på, åskrädsla alltså..alltså jag fattar ju om man är rädd, jag är inget pucko men JAG älskar åska ,framförallt när det blixtrar, det finns inget vackrare. Jag kan sitta i flera timmar och bara stirra.
Jag hade tur igår och kunde inte sova så jag gick ner i vardagsrummet istället för att försöka bli liiite segare och det var ju bra, för plötsligt inser jag att det blixtrar av bara sjutton så det var ju bara att sätta sig i fönstret och stirra.
SÅ VACKERT!!!
Regnet var även det välbehövligt, luften är SÅ mycket lättare och gräsmattan och trädgården är redan grönare och fräschare. Men en dag eller 2 räcker, till helgen är det sol beställt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0