majmajmåne

Snart är den slut.. MAJ månad.. SJUKT snabb månad om ni frågar mig, för visst är det så? Tiden går snabbare nu för tiden..var det inte typ påsk förra veckan?!  Eller var är det bara jag som går snabbt? Maraton-löper genom livet utan att stanna upp.. Ja, så kanske det är!
Men ni måste hålla med om att det känns underligt att det REDAN gått 5 månader av dethär året!?
SJUKT!
På måndag hoppas jag att jag gör en deal med en liten fröken vad gällande lokalen ..men det återstår att se .. vågar inte hoppas på för mycket men jag ser mig själv "vara klar" den sista Juni. Hoppas kan man alltid göra, och snälla... håll era tummar för mig!
Imorgon är det utbildning i Västerås och butiken är stängd men kommer troligtvis ha lite extraöppet på Söndag iallafall då "Cafe' Hurtbullen" har smygpremiär mellan 11-20. Isåfall kommer det finnas möjligheter att göra en HEL DEL fynd på r.ECO då nedtrappningen redan har börjat. Som jag tidigare sa så kommer jag inte vräka ut grejerna till underpriser men visst kommer det ÄNDÅ att finnas möjlighet till fina FYND!
Kom in redan på Fredag vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0