Nån som såg!?

Satt och slökollade..eller snarare slölyssnade ...på Efter 10 med Malou och alltså, SERIÖST, killen som var gäst i studion idag.. typ nån mäklare/porrskådis eller vad han var.. Eklund bla bla.. Var det nån som såg?!!?
Han var sjukt störig och ville hela tiden prata engelska istället FAST han pratade flytande svenska... han typ TJATADE om att få prata engelska och Malou blev skitirriterad och jag med. och förmodligen alla andra också. gång på gång fick hon säga typ.."nej, inte i det här programmet",okej, överdrift kanske men man hörde verkligen på hennes röst att hon bara ville sjunka genom golvet..alternativt klippa till puckot.
Åhh, sjukt störig kille.Stackars Malou! Malou är för övrigt ett väldigt fint namn!

Kommentarer
Postat av: jag

o ja. världens mest störiga gäst! "för alla mina amerikanska tittare" yeah right, men nu är du i sverige din tönt!

2011-05-05 @ 12:25:58
Postat av: Karin

Hahah! Han gästsnackade på NRJ imorse när jag cyklade till jobbet. Eller om det var igår? Näej det var nog imorse. Äsh, spela roll! Haha.

2011-05-05 @ 15:04:10
URL: http://klingestedt.se
Postat av: Michan

alltså gud vilken pinsam kille!! jag skämdes för honom så att jag fick hålla händerna för ögonen.. att han inte skämdes själv?!

2011-05-06 @ 17:34:50
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0