okej,

inge looptroop igår som planerat, vilket sög!
men istället fick jag äta grillat,myspysa och glo på film...eller ..jag(ja det var mitt fel!) hyrde "paranormal 2" och "due date" varav jag tyckte att vi kunde börja titta på den förstnämnda eftersom man då kunde släta över det läskiga med något roligt... eh... hahahah.. im soooo stupid... efter 20 minuter (typ när det började hända nått!) så fick jag tillslut K. att stänga av den..
"Men varför skulle du hyra den från första början dååå!?!?"
"Men åhhh, jag kunde väl inte veta att den va såå läskig(!) och att det skulle vara ett barn meeed!"
Ahh, vi började iaf kolla på Due Date ist. Kristoffer började snarka efter typ 10 minuter och jag höll på att DÖ efter typ en halvtimme av ren och skär pucko-plåga... har man lite nerver så skulle den säkert vara jätterolig men den gick att jämföra med den vidriga rullen "Dinner for schmucks" som jag också bara klarade med en halvtimme av.. SUCK.
sååå , det blev sömn istället. Och så vaknade jag för typ 40 minuter sen.. välbehövligt alltså.
Idag tänkta jag götta mig lite i solen sen har jag ju som sagt tagit på mig lite Core på Arena och ikväll var det tydligen konsert i kyrkan och Maria ska sjunga så funderar på att fara dit.
Vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0