Segstartad

Jag var verkligen sjuuukt slö när det var dags att låsa dörrarna till butiken och tanken på att jag skulle träna också var inte direkt överväldigande. MEN som vanligt så får det där afro-gänget en att känna sig som en prinsessa och trots att det bokstavligen FORSADE svett om mig så var jag så hög på lycka efter passet att hela jag bara bubblade. Sån himla GRYM känsla alltså!
Hemma möttes jag av ett supertrevligt paket till bredden fyllt med underbara grejer till mini-me, bla två par haremsbyxor i precis samma modell och tyg som de jag använder på mina afropass . FANTASTISKA! Dessa kommer att komma väl till pass när vårt blivande A-barn på ett halvår har lärt sig krypa,gå och slutligen skaka rompa a'la mommy-style och hänger med som sidekick på sin mammas Afropass!  Det kommer bli GRYMT! ;)
Nu har jag slukat en bärsmoothie och med rumpan nermosad i soffan är det nu dags för Grand Designs Aus.
Jag älskar när livet leker! <3
Hörs imorrn mina fina.
KÄRLEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0