VIL-KEN-DAG!!!!!

Uppe innan tuppen kvart i 5 i morse (somnade typ 1!) , hoppade på tåget från Falun 5 över halv 6, passade på att klicka mig igenom BB-dvdn på tåget då sömn var en omöjlighet då exakt ALLA ställningar var obekväma,blev sittande på station i Krylbo i en halvtimme i väntan på skjuts(JÄTTE-no2-nödig med enbart en nerskiten/pissad stationstoa utan minsta tillstymmelse till toalettpapper..bara att glömma liksom!) var hemma bra mycket senare än väntat så den efterlängtade powernapen var som bortblåst,packade snabbt om väskorna och hoppade in i bilen för att ta mig till jobbet, efter en snabb frukostshopping på ICA så mötte jag upp Maarit i butiken då vi bestämt att hon skulle hjälpa mig att "städa" bokföringen.(SUCCÈ!! Hela jag känner mig typ 100 kilo lättare när det är överstökat!)
Vi höll på mellan ca 8 och till alldeles nyss.. med några få pauser för kaffe och fika för att rensa skallen + mitt cirkel-pass vid 10! Fick under tiden flera besök av fikasugna vänner men kände väl inte riktigt att jag hade tid idag iom att M. var här och hjälpte mig!Sorry för det!
Har till råga på allt butiken öppen till 20 idag så än får jag inte gå hem på ett tag, tji fick jag!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kastar mig på bloggen för att se hur det gått idag....även jag lättade..2 gånger idag.. 1. Nanna har återhämtat sig bra och inget återbesök behövs och 2. din dag Rebecca gick bra.. tusen tack även till Maarit för att du ställer upp (alltid)..Kram till er båda

2011-05-23 @ 18:36:29
Postat av: Mamsen

Nr 3 för dagen..Jippi...jag ser hela din blogg genom att ha uppdaterat min dator...alla bilderna... snygg snorkling..:))

2011-05-23 @ 19:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0