Efter en helg.

Helgen var kanon med massa mys ,ett GRYMT BB-kvartal och lite shopping .
Väl hemma blev det Cirkel-träning och på kvällen lite mys.
Sen ..drog K ut och körde bil i busvädret, det sista jag sa? "KÖR FÖRSIKTIGT!"!!!
Mitt hjärta hoppade nästan ur kroppen när han, mitt i natten ringer, "Jag har kört av vägen!" .
Nu körde han tack och lov inte så fort och allt gick bra... förutom med bilen...
och inte vilken bil somhelst heller.. SUBARUN!! :(
Trött man blir! Så det var väl inga glada miner som kom hem(Men han får skylla sig själv som gav sig ut i busvädret!) hans plan var ju att sälja den... det kommer väl gå sådär när ena framhjulet flyttat sig ca. 1m bakåt från orginalpos. SUCK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0