En nästan perfekt natt

Lillkotten somnade före 20 och vaknade inte för lite mat förrän 4 .SKÖNT!! ...trodde jag ja.. tog över honom i sängen för han skulle få mat där och han var sådär så att om han bara fått sina droppar så skulle han ha somnat av direkt igen. MEN, vad händer , JAG får ett ryck och blir akut illamående och måste springa och spy, MASSOR!! så, stackars lillgrodan blir snopet kvarlämnad i sängen utan mat ..och blir såklart upprörd.. och sen var sömnen förstörd , fan asså.. jävla oflyt.
Hursom min kräka var enbart resultatet av mitt mozzarellafrosseri under gårdagen. Åt ALLDELES för mycket! :(
Ikväll är det Balance-mys och i övrigt pappar jag för en härlig vecka.
tjingtjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0