shopping

Efter all stress så tog jag mig en vilodag från allt, besökte babycafet och packade sen in svägerskor och bebisar i volvon och for till Avesta. sjukt mycket rea..halva reapriset på hur mycket som helst och jag fyndade rejält både till mig och lillen och jag är sjukt nöjd!
Trynet låg i sjalen hela tiden och skötte sig exemplariskt.HÄRLIGT! ÄLSKAR sjalen, jag har en ny, en limegrön!
Nu har jag mentalt förberett mig för att ta tag i alla kartonger som fyller hela vårt hem.. men fan asså.. orkante!
..så ja skiiiter ire.. tllsvidare!
tjing tjong långkalsong

Kommentarer
Postat av: emma

Skit i alla kartonger hemma så har vi en myskväll i helgen då vi sorterar och grejar!!!!

2011-11-02 @ 22:31:45
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0