vampire diaries

Helgen har vart sjukt bra, fredagen var grym, promenad med Zandra å Ville runt linjan(faaan va duktig min lilla gris är att åka vagn nu!!!happyhapy!!!!) Sväris var barnvakt när jag dansade Afro och sen bjöd hon på veggolasagne och vi hängde kvar där och  mös till sen kväll med Karro å Lea.
Lördag =Barnet hos mamma, Bodybalance(=full klass=<3) , Öppet hus på Arena och fina människor, Promenad till Ks moster där kussen från sthlm och den från Uppsala med familj huserade över dagen och natten så det blev glögg och pepparkaka framför Så mycket bättre. Alla var ytterst eniga om att kotten var otroligt lik Kristoffer. Oklart varför!:)
Imorse vaknade jag sjukt tidigt och insåg att det var slut på kaffe.FAIL!!!
Sååå, jag gjorde det bästa av situationen och brände av på soffan med lillkillen, vaknade runt 9snåret och insåg hur trökigt väder det var..mörkt och eländigt ..Nya Twilight-rullen hade premiär på bion här i stan i helgen så jag blev sjuuuuk sugen att köra ett vampyr-maraton och sen gå på bio till kvällen, packade ner lillen i vagnen och knatade till Coop för att köpa film-snax (och Kaffe!) men på väg ner på stan kände jjag att en promme vore på sin plats så coop blev till Mamsen där det blev lite fika och sen vidare till Emeli som bjöd på saffranskaka. Schysst! Tog sällskap till Yogan och sen gick jag hem... var hemma strax efter 18.. det blev en lång kaffeshopping så jag skippade maratonet och mös ner mig med min egna lilla vampyr istället.

sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0