GODMORGON morgonsoooool!

Vilken härlig morgon att vakna upp till... SOLEN SKINER. Hjärnan rensad och fylld med nya tankar och ideer.. och på det ett barn som sovit fantastiskt bra i natt och som återigen sover fantastiskt så att mamman kan jobba i lugn och ro. (alltså ..jobba=ringa samtal,dricka varmt kaffe, blogga och kolla mailen!)
Denna vecka verkar folk ha så jääkla mycket att göra då det nästan inte passar någon att komma på träff med mig men nästa vecka ser mer aktiv ut faktiskt.. synd iof då jag har haft 2 väldigt lugna veckor på den fronten (men vilda i övrigt iof!)
MEN ..Frågan är hur jag på bästa sätt kan förvalta DENNA dag så att den verkligen blir extraordinär!?
MÅSTE iaf inhandla brännskivor så att jag kan kirra Core-musiken till ikväll.. (PEPP!!!) Det får kanske bli en promme till butiken med vagn och bebis..mm..och banken också!
Nån som känner för en fikadejt? Det är ju trots allt kanelbullens dag! :D
tjing sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0