Härlig helg

Helgen var ju kalasbra,barnet from som ett lamm och hotellet kan varmt rekommenderas (RicaTalk Älvsjö).
Mässan "Underbara barn" ska jag absolut besöka fler gånger. helfestlig!!
Denna vecka kommer jag vara i butiken på kvällarna, 16-19, mån-tor.
Nu är jag less och har satt 50-70% på allt, så nu ska det väck. Passa på!:)
Har hunnit klämma in en del träffar denna vecka också!Gillas!!
I övrigt så är min vänstra käke svullen som fa*,VISDOMSTAND!! När jag biter ihop så är liksom allt svullet kött ivägen.USCH!!!
JA,och på fredag är det Afrodags.PEPP!!!!!:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Köp Corsodyl på Apoteket och gurgla ett par dagar så blir det bättre!

2011-10-18 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0