Helgen är här

Gårdagen gick i ett!Härligt!!
Idag är det Afro på schemat,jobb, och jag behöver barnis för en timme eller så. Dags att ringa släkten!
Till kvällen anordnar svägerskan en liten get-together med ett gäng brudar så beroende på vilket skick K är i, om han kan va pappa ikväll.. så kan ju det bli sjuuukt trevligt!:)
Helgen kommer att bestå av r.ECO-rens BIG TIME...och därimellan träff med Ks kussar + barn som vi inte träffar alldeles jätteofta...
Grynet har blivit kinkigt och mammigt, dessutom så börjar det lysa vitt i underkäken...tänder I guess!!
Igår gjordes nån slags årsplanering som vi ville kalla det ,vilket känns jättebra,bra vibbar som fan!Mer om det i framtiden!Men jag har en känsla av att jag kommer ÄLSKA mitt liv hela dagen alla dagar!:)
MM, glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0