JA,

Som synes, babycafe imorse med Kristin och Valter (och 5 miljarder andra kids!) Riktigt trevligt trots att lilltruten brände av i princip direkt. :D (men på vägen hem passade det självklart att vakna, i ett GALLSKRIK på coop. JEEEZES. fick tack och lov tyst på ungen efter ett tag och kunde ,svettig,men i lugn och ro handla klart!)

På eftermiddagen passade jag på att göra en äppelpaj med mörkchoklad-bitar, valnötskärnor och sirap.
Till hade jag självklart vaniljsås.. har hittat en ny favv i hyllan : Gammaldags Vaniljsås (valio laktosfri!)
Smakar precis som smält vaniljglass. RIKTIGT BRA, och PERFEKT till äppelpaj!
Karro och Lea kom över och hjälpte mig äta upp halva och imorrn kommer min polare och exkollega Lindsay och kastar i sig resten. Fint det!
Avslutade med en träff på Arena där jag stolt svanasde omkring i min nya personalväst. Man känner sig sjuuukt proffsig med sitt namn på bröstet. Bild kommer! :D
Framöver händer mycket på A-fronten. Bla så ska jag hålla en liten kort info om anläggningen för ett gäng träningssugna damer (där jag också hoppas kunna få in några träffar!) OCH sen har jag ett litet projekt med ett gäng i Norberg där jag ska hålla ett Afropass för ett härligt gäng.
IIIIIIIHHHHH

Kommentarer
Postat av: emma

vadå för projekt i norberg????????????????????:) jag vill också kanske

2011-10-13 @ 00:03:23
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0