Jahaja.

Dagarna på r.ECO rullar på. Fått kränga iväg en hel del och lillen sköter sig. Idag ska han vara hos mormorn eftersom jag har en träff när jag stänger så då kanske jag kan passa på att få lite annat nyttogöra gjort.
På förmiddagen har jag varit på Babycafet med svägerskan , det var trevligt faktiskt ( men dom skulle kunna ha lite bättre fika, jag å Karro är ju liksom vana med RIKTIGT go-fika så några gamla mackor (inte gamla som i GAMLA ..utan bara tråkiga!) håller liksom inte riktigt måttet.. men för en 10a så kanske man inte ska kräva så mycket!  ;P
I övrigt så har jag hets på att jag inte hunnit träna så mycket som jag velat de senaste veckorna..och allt pga att Ks intressen fått gått före non-stop och jag inte känt att det varit kul att skaffa barnvakt pga att jag ska träna(klandrar absolut inte den som gör det ,bara så ni vet, så inga ömma tår..ALLS.. det är bara min egen hjärna som inte tillåter mig själv det iom att jag vet hur mycket jag tränar i normala fall, men 2-3 ggr är ju trots allt inte 6-7ggr!!!!) .. men ja, nu är wakeboardsäsongen över så nu blir det iaf liiiite mer tid över för mig att få röra på mig..och det är ju faktiskt inte fel i att lämna bort ungen nån timme för att ta hand om sig själv ett slag.. man har nog verkligen igen det i längden om man får må bra och känna sig fräsch..För nu blir ja bara så sjuuuukt rastlös(och slapp) juue och jag VET att både mormorn och farmorn skulle ta sig an den lille krabaten utan att blinka om dom blev tillfrågade...så Kontentan av det hela:
MER INRE OCH YTTRE BALANS ÅT MIG, NU KÖÖÖÖÖR VI,!!! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

JAG kan väl också ta hand om lilleman :D

2011-10-20 @ 12:14:58
Postat av: Becca

Katten: Ja det veeeet ja ju att du kan!!:)

2011-10-20 @ 13:10:53
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: robyn

hehe bara roligt med en massa frågor :D Han är ett varmblod, valack! :) manke på ca 163-64! en stor karl! Hon har sin gård utanför Fragg, resmoren heter det, emot söderbärke typ ;p han ska inte stå boxad, utan kommer gå på lösdrift :) du får gärna komma ut och rida någon dag om du känner för det! Kram

2011-10-21 @ 21:58:19
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0