Sjukt bra

Ja. även gårdagen var sjuuuukt bra!!<3 (hittills bara måndagen som kändes sugig denna vecka..GÖTT!!!!!)
Lillfisen sover som en kung och hans mor gör detsamma. Pysslet på Arena är så SJUKT kul att jag nästan tuppar av. Hoppade in för Ullis på BBn igår det var ju också HELT underbart.
Alltså jag vet, Arena och Malte .. det är typ allt jag skriver om dessa dagar..hinner inte med så mycket annat, tur att Arena-grejen är grymt social (Sugen att veta mer om anläggningen och vad vi har att erbjuda? Förbättra din livsstil?Kontakta mig på 0702564256!!:P) och med alla fina människor så man får även sin vän-dos där.
OCH ..på tal om vänner så ska jag idag luncha med Maria.Fina Maria. Hon är bra!
Brasan är nu tänd, kaffet i magen och kisen sover . Jag håller på och funderar över när jag ska klämma in butikens TOTALA utförsäljning??!! nästa och nästnästa vecka några dagar? 50% PÅ RUBBET!! Mycket kläder kvar, passa på!!!
Outar ett datum så fort det är bestämt..och kom ihåg:"CASH is KING"!! ( =kortmaskinen avvecklad!)
Ikväll bowlar K med jobbet så om nån känner för att hänga med en färgglad,sprudlande och allmänt glad småbarnsmorsa+bebis: JUST HOJT!!!:)
Bilden får symbolisera mina stora framsteg mot ett obekymrat huvud , där man fokuserar på rätt saker, rätt personer,rätt tankar.
KÄRLEK till er min fötter som föser in mig på rätt spår!
OBS. Inte mina fötter på bilden! OBS

Kommentarer
Postat av: Maria

Men gulle du!!! Du är jävligt bra du också!!!!

2011-10-07 @ 15:27:08
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0