sköööön helg

Fredagen bjöd på  Afroooooo<3 Helt underbart. lycka lycka!!! Rundade av med Idol (man undrar ju vafasiken vissa människor gör där!) Katastrof!
Men, med lillpysen och en skål med popcorn så funkade det fint.
Lördagen började med FET TRÄNINGSVÄRK efter Afron,gaaaaah, hade påriktigt problem att komma upp ur sängen,än värre att bära pysen!;)
Fortsatte med kaffe hos mamma och lämnande av barn på morgonkvisten och sen Bodybalance, vilket gäng jag hade! <3 till er.
Eftermiddagen bjöd på fika hos svägerskan som fyllt år, tårta, bullar och massa gott och till kvällen blev det ännu mer av den varan då Christian kom över när K slutade kneget och vi kikade på Transformers senaste...seg..eller ..det kändes som att dom mosat in sjukt mycket för mycket på filmens 2,5 timme(!) så man hängde liksom inte med.
Men grönsaksstavarna m. dipp, lösgorren och sällskapet vägde upp det!:)
Idag hade jag tänkt köra ett HarryPotter-maraton och sen strutta iväg för att lyxa med lite solning och Yoga då mamma och pappa såååååå gärna ville träffa Lillpysen .Pappa har typ aldrig haft möjlighet att vara hemma när morsan är barnis pga jobb etc så nu var det dags tyckte dom! Okej, sa jag!!!
a men tjing sålänge!

Kommentarer
Postat av: Leila

Jag har också planerat ett harry maraton, har du alla filmerna eller?=) ps svar på gåsfrågan på min blogg!

2011-10-23 @ 16:33:54
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Leila

då paxar jag filmerna=)

2011-10-23 @ 22:20:53
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0