En dag i pyjamas

Jag och minimänniskan har tillbringat hela dagen i pyjamas liggandes i soffan med snytpapper,nässpray och X antal liter vatten. Han ha varit exemplarisk och knappt gnällt en sekund vilket har underlättat min kurering avsevärt. Han är bra vårt lilla gryn.
Precis som i mina yngre dagar så använde jag "Resan till Melonia" som sömnpiller vilket verkligen kan rekommenderas, vuxen-tecknat när den är som bäst! (för den är liite läskig!) Sen när jag vaknat så kikade jag på "Scream of banshee" , skräckrulle.. inte jättebra men heller inte jättedålig. Men kanske inget jag rekommenderar!
Nu håller jag på och laddar "Hanna" & "Hopp" vilka jag har har ganska höga förhoppningar inför. Nån som sett!? Dessa blir det nog imorrn om jag fortfarande känner mig lite mosig!
Har även bokat in ett gäng medlemsträffar nästa vecka och är taggad till tusen. September , here I come!
Sen har jag sånt SJUKT resesug, man läser om alla som åker på sina höstresor nu. När är det ok att resa med en liten mini!?
OCH,söndagnatt.. då börjar K jobba igen ....buuuhuuuu:(
Nu? CSI och melonsallad!
godnatt från team:pylle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0