En dag på Erikslund!

Då har man invigt nya köpcentret på Erikslund då, riktigt najs .. för att inte tala om amningsrummet ,för det första, ATT det fanns ett, för det andra : GE MIG DOM DÄR FÅTÖLJERNA!!!!

Kristoffer tröttnade väl ungefär vid parkeringen(han skulle besikta bilen i västerås, därför var han tvungen att stå ut!) men hankade väl med när jag och pojken spatserade runt i alla butikerna och vi gjorde en del fynd också..bilder kommer!!

Jag åt en supergod pasta med spenat och ricotta, en SVINGOD smoothie och en ÄNNU GODARE "hälsoboll", typ som en chokladboll fast med massa nyttiga saker! Självklart åt jag inte allt samtidigt utan fördelat lagomt under dagen!MUMS!!

Efter en sväng på Mediamarkt så är vi nu påväg hem med en spretans ny ipad i bagaget,jag vek mig tillslut!
Slutet gott, allting gott!
Trevligkväll på er alla.


Kommentarer
Postat av: Leila

var där i onsdags, verkligen superfint på erikslund! extra plus på att man kunde välja bakpotatis till sin salladi ställe för pasta=)

2011-10-08 @ 23:34:18
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0