historien om..

pojken som spydde i sin mammas mun!
När Lina berättade om hur hennes Leon hade lagt en spya i hennes mun när hon slängt omkring med honom så lovade jag mig själv att aldrig kasta omkring med min kommande bebis efter att den ätit ..och det har jag heller inte gjort. MEN. Scenario:
Pojken hade ätit, mamman satt i soffan med pojken i knät, allt var frid och fröjd, mamman kollar på tvn samtidigt som hon sitter och pussar pojken om och om och om igen..plötsligt blir det varmt, i hela mammans ansikte/mun/näsa ...Mamman inser vad som hänt ,vrålar rakt ut och spyr lite i sin egen mun.Pojken blir ledsen ,mamman lugnar sig,pojken lugnar sig, mamman vrålar fortfarande(inombords,rakt ut),mamman börjar torka.
Pappan kommer in,Skrattar! Mamman tittar på pappan,grinar! Pappan skrattar ännu mer!
The End.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha!!! =)

2011-09-22 @ 12:18:46
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0