Snigelbloggaren

Det är jag det.. har hållit på att försöka skriva ett inlägg sen i fredags men det händer ju ingenting för massa annat har kommit i mellan så nu börjar vi om! SÅ.. vad har hänt!?
Jag fyllde år och fick samtal och besök av riktigt fina vänner. Dom som "skiljer agnarna från vetet". KÄRLEK!<3
Vilken tur man har alltså.
Jag fick dessutom ruskigt bra presenter och pojken skötte sig exemplariskt hela dagen.
Lördagmorgon bjöd på BodyBalance. FANTASTISKT. Det är ett mysigt pass,mamma passade lilltruten eftersom K jobbade helg!
Tog en promenad till svärmor och fortsatte mot barnloppisen i andra änden av stan tillsammans med svägerskan sen hem till sväris igen där det bjöds på fantastiskt god mat!
Igår hade jag soff-söndag och jag rensade i trutens garderob,han börjar ju växa ur saker nu.KUL!
Lite ska sparas till framtiden och resten åker till systeryster och hennes kommande "Hector"/"Zid".
Dagen idag bjuder på cirkel på morgonen och två träffar ikväll .PEPP!!!
Hade ingenting förra veckan eftersom K jobbade eftermiddag så nu är jag laddad! :D
Sen tänkte jag faktiskt ut och springa också.Det är också nått jag är sjukt pepp på, jag har blivit lite förslappad vad gäller min kost och träning sen liten kom och nu känner jag mig bara som en stor flubber så här ska finslipas.
Nån som ska med å springa?!
Ge mig tillbaka dessa magmuskler!
(resultatet av löpning!)
och dessa axlar! (reultatet av styrketräning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0