Sunday moooorning

P-juuuh.
Kiddet har varit crazy igårkväll/natt Så mamman är trööött!! Tog en LÅNG promenad igår och allt var frid och fröjd, han var hur snäll som helst och solen värmde oss båda .Ett stopp hos en bekant runt 3snåret där det blev matpaus för mini, i vanliga fall så brukar han efter det tvärslockna, allra helst när han ligger i vagnen. Men ICKE! fast han var inte ledsen bara vaken och jollrig med lite fladdrande ögonlock.
Vi promenerade vidare till svärmor för att kolla om hon var hemma, det var hon.. och inte nog med det så lagade hon vegetarisk lasagne så vi var ack så välkommna och hon dukade upp för en till!(MUMS)
MEN, liten blev orolig så snart vi kom in och fortsatte vara det i princip hela kvällen och när jag skulle gå hem rann bägaren över. PANIKSKRIK!!! och han såg helt vettskrämd ut och svetten sprutade. Lilla hjärtat, jag har aldrig sett honom så skärrad! Det hela slutade med att sväris for hem till oss och hämtade bilen med barnstolen så körde hon hem oss och han SKREK hela vägen . Så fort vi klev ur bilen hemma och satte fötterna på gruset:KNÄPPTYST! och så stirrade han på oss som om vi var helt knäppa. Pyllen åkte på och han somnade på sekunden.(ca. 21,dvs vaken i 6 timmar i sträck!)
Han sov till ca. 02 sen har han varit vaken sen dess.Lite lagomt kinkig men ändå på bushumör. NU, har han äntligen börjat slumra liite och jag är TRÖÖÖTT , MEEEEN 14 ska vi vara hos mamma för min morbror kmmer på besök och 16 ska jag vara på Arena för instruktörsmöte och så tänkte jag öva BB och även träffa Jessica.
Jaaa, p-juuuuuuuuh!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0