Underbara liv

Jag njuter så förbaskat av mitt liv, älskar det!! Som idag tillexempel: Mys med gossen hela förmiddagen, b&J's till frulle( och jag fick inte en gnutta ångest!),barnvagnspromme till syrran ( min kropp mår toppen!!) med ett barn som inte var ledsen alls utan barapratade med sin mamma så jag nästan började gråta av kärlek,syrran och henka satt barnvakt en timme och jag for tillArena och umgicks med fantastiska människor. Tillbaks till syrris, hängde där och mös. Packade ihop det snälla barnet i vagnen och lufsade mot Arena igen (ÄLSKAÄLSKAÄLSKA) Körde nya BB -passet medans lilltrynis sov. K kom och hämtade honom och jag hade tre träffar vilket resulterade i 3 nya medlemmar! <3 Duktiga ni! Hem kommer jag till en vacker sambo och en fantastiskt söt unge! Familj, kollegor och fina vänner!!! Vad har jag gjort för att ha förtjänat dessa vackra människor i mitt liv?! Hursomhelst så älskar jag er!!!:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Karma baby :) Hittade förresten pluttens pressy när jag flyttade ut ur Lewéns casa! Den ska han få av tant J nästa gång det är gosedags. Kärlek <3

2011-09-08 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0