Vilken dag

igår var det tjejkväll på stan ,fullt ös,Jag hittade höst OCH vinterskor ..OCH... jag fick 15% på båda tack vare nått lotteri. Tipspromenad,lite häng och mys gjorde  kvällen.
Imorse gick vi upp 7,gjorde oss i ordning,promenerade mot babycafet-premiär och riktigt trevligt att träffa folk och självklart gick man därifrån som en stolt mamma efter alla komplimanger
-han var sååå ..."med"/"söt"/"stark"/"tidig"/"go"/"glad"/"lugn"...etc etc.
JA,STOOOOOOLT!!!:)
Vi fortsatte mot Emeli, fick fantastiskt goda bullar, dom godaste jag ätit så långt tillbaka jag kan minnas faktiskt!
Karro kom också med lilla Lea, vi hängde runt och vid 3 beslöt jag och Karro oss för att ta en "liten" promenad med kiddsen... liten ja... Flora-kyrkan-seco-björnbackarna-golfbanan-ridskolan-sibbe-andra sidan-mammaåpappa(vattenpause för mammorna ochmatpause för kiddsen)-stan.....Ja,DEN lilla!!:P
Men guuuuh va skönt det vaaaa!
NU, lyxar jag i soffan med lite mörk choklad och jordgubbar.MUMS
Ses imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0