Himlen pissar

Nu har jag fått nog.NOG!
Pallar inte mer regn, det är inte okej nånstans alls.
Nu blir det till att spara,spara,spara . Jobba och spara.. så fort det är färdigsparat så drar vi på en liten surftrip nånstans. Långt bort!
Peppar för det.

Nåväl, neggo bort,positve-mode ON!
Körde wake igår efter träningen, helt jävla färdig men faaaaasiken va kul det var ändå, jag och ett äng grabbar, gör ju fortfarande inge "coola trix" men boxen känns bra nu och jag känner mig mycket säkrare på vattnet. Nästa steg blir wakeskate, har förståt att det ska vara pissvårt men är laddad att testa!
Scenen är ju inte särskilt stor så vore coolt och lyfta den lite.
Yes.

sees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0