another day

Dagarna rullar på som bara den och ibland tas man med storm av olika saker men det är är bara att "bryta ihop och komma igen" som det så vackert heter!
Jag har avklarat dag 6 på Xtravaganzas program och känner mig oförskämt FRÄSCH! Kört flera pass och mår över lag kanon! En rejäl Detox skulle man kunna säga .. (med undantag för att jag dricker kaffe!) det är sjukt intressant att se hur kroppen reagerar.
Annars då? Jo Kiddot sitter helt själv och ålar fantastiskt bra, plötsligt har han tagit sig över halva rummet!
På alla hjärtans dag så hade mitt hjärta städat hela huset ,bästa <3-presenten!
Idag hade jag en dejt med Fors-pinglan som är så grymt duktig och ambitiös och hon kan fan gå hur långt som helst!
Nu är det sovdags..eller vad är klockan? aha, kvart över 8?!..a men då kollar jag väl klart på efterlyst då!
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0