"Det blir inte alltid som..."

A men serious,
Här har jag övat på min låt, den har känts ap-bra , jag har kommit ihåg"gunget" etc men vad händer på presentationen?! BAJS-KORV! Allt blev fel, en släng för mycket och jag var borta.. Katastrof! Andra låten?! Kändes apbra, missade ett "knä" vid ett tillfälle , men överlag grymt!! Men vad gjorde det när de två första prsentationerna blev bajs!!?!?! Jaja, bara å ta nya tag, ska skicka in mina låtar igen , komplettera,SEN är det biff!!!!:)
Kritiken löd ( för er som vill götta er , sörja eller analysera):
+mimik.lätt att bjuda på sig själv.bra feet/feel
-bli säker i musiken, timing. Sätt alla rörelser i varje låt!


Rätt ok ändå måste jag väl tycka, och av oss 40 så var jag medioker, och det känns väl bra att man iaf inte car sämst ;). men, Efter första presentationen kände jag direkt"FAN!" ...och så blev det! MEN... Återigen: En erfarenhet rikare och jag har verkligen lärt mig så jävla mycket!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0