Pizzaonsdag

Dagen har varit SKITBRA!!!!
Började med att besikta bilen, bara ett nedslag! Fika med Ewe på hurtis, lunch med mamma på hurtis,bjöd mamma på thaimassage och sen tog hon med sig pojken hem och jag for hem och körde igenom kvällens BB-pass på altanen, back to Arena, Thaimassage till mig ( Seriöst, gā till Padnata i Arenahuset , SÅ BRA!!!) , efter det hade jag mitt pass då , bodybalance med Johanna som sidekick, gick skitbra , vi är grymma!:)
Nu väntas pizza från västans och mys med mr.K.

Om två dar åker jag till huskvarna och hänger med min preggispolare och längtar som fan!!! mys, gos och sjukamp står på schrmat! Cant wait!!<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä babe, vi bor ju i Tovrida nu :) hursomhelst.. Jag längtar!! <3

2012-06-21 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0