Sköna Söndag

Gårdagen spenderades i köket, typ!
Började med sovmorgon,fortsatte med stor frulle.. övade Sh'bam .. lagade lunch. När vi åt så ringde Christian och var sgen på Cross så då drog grabbarna iväg en sväng och vi beslöt att jag skulle styra lite mat tills dom kom hem.
Och för första gången i mitt liv... gjorde jag KÖTTbiffar.. som jag iof inte åt av själv men anligt grabbarna var dom goda. Gjorde också Veg.biffar i ugnen, potatisgratäng och Pepparsås. Asså ..MUMS!!!
Alla var supermätta och nöjda efter middagen som i intagit på altanen med lite god fläder"cider" för enligt K var det fest ;)
Sen RÅKADE det ju också finnas en banan/rabarber-paj till efterrät... och det gjorde ju inget :D
SÅ , hela dagen i köket, pysen somnade som en stock före 20 ,jag tiggde till mig massage och sen dormade vi av å det sjöng om det.
Och dagen var slut.
Ikväll blir det Pass-övning och jobb!
Längtar redan.(INTE ironisk, älskar mitt jobb!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0