a men nurå?!

Planen var att tvätta (Vi har ett berg!)
MEN, Tydligen... tänkte hela kvarteret tvätta idag så antingen blir det nattvättning eller så får K helt enkelt tvätta imorgonbitti! Detdär hatar man ganska mycket .. ni vet när man är taggad och väl tar tag i dryga saker.. och så liksom blir det inge med det! Sjukt störigt!
Så, vad blir det då då? Barnet ligger och lurar lite. Trötta stackarn , blir ju bara 11 timmars sömn per natt! Dom har det tungt de små liven!
Funderar på att börja flyttpacka lite men det var jag istället inge vidare pepp på, SUCK!
Försöker få tag på lite rekryter till imorgon, för att fylla ut dagen till MAX innan vi far iväg till värmen i en vecka!
Och jahaja, mitt bankID har kajkat ur också så jag kommer inte in på försäkringskassan. Lägligt!
Nä men positivt då?! ÅKER TILL SOLEN PÅ TISDAG!!! WOOOOPWOOOOP
(DETTA----> LÄNK!!! Känns väl okej vill jag påstå!)

Kommentarer
Postat av: Annalena

sv: Tack!



Vi flyttar ner till Parkvägen 31, tegelhus. Så nu får det gärna bli juni så man kan börja renovera! :)

2012-03-21 @ 09:26:24
URL: http://lillisandal.blogg.se/
Postat av: Sarah

När som helst!! =) Hoppas ni har haft det gött på semestern!

2012-03-21 @ 09:46:32
URL: http://twentyonedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0