yääh.

8 dar sen sist. Här har det inte hänt så mycket, eller ja , egentligen massor men det hör till vardagen nu.
2 veckor kvar innan vi flyttar in i huset,pysen fyller 8 månader idag och det firar vi med magsjuka hela familjen.Festligt!
Men inga ledsna miner för det, mer än en övertrött mamma, men vi klarar ju oss , passar på att mysa lite extra hela familjen med soffmys och film.
Det roligaste av allt var när jag såg Pringles-reklamen på 11an nyss och fick en enorm igenkännlighetskänsla i kroppen.
(Ni vet den när det exploderar saker i hyllorna på affären!)
HHAHAAH :D Kanske tur att jag inte drog ner och handlade.
Det hela toppas av en enorm träningsvärk efter Kettlebells i onsdags.STRIKE!
mm, sen då.. Babysimet hade lämnat ett meddelande på måndagen då vi var i egypten om att det började på tisdagen och att vi skulle ringa om vi ville vara med(dagen efter alltså...samma dag som vi kom hem!) = 0 framförhållning!
Sen har jag faktiskt HELT glömt av det /haft fullt upp så nu ligger vi efter , lär ringa på måndag! (Detta skrev jag för att påminna mig själv!!)
Jaja, förövrigt: BigBrother följs.. fast jag inte skulle. Höhö, svårt att låta bli! ;)
Flyttpackningen pågår för fullt, känns helt okej ändå , allt som vi inte använder nu i köket är nedpackat och pojkens rum är i princip packat.. eller alltså .. röjt!
Så att det bara är saker som ska med som är kvar.
Nåväl, inlägget blev en  sjujäkla smörja alltså men tare för vare är. Tjing.
Ps. Tintin-rullen var SVINBRA! Ds
Ps2. Sarah E, vart är bloggen?.Ds2.
Ps3.Filmtips mottages!Ds3
Ps4.Förra helgen var så JÄVLA ROLIG!!!!!!Ds4

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hehe jag tog bort den! Fick lite paranoia/vem-tusan-är-jag-som-har-en-blogg-tänk då den rök för några dagar sen. Så nu är jag utan både Facebook och blogg. Känner mig naken och tom haha

2012-03-31 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0