Make my day.

Delat på facebook:

"Tjänna,
Fyller år på Söndag den 23e och hade planerat att dra till med nått stort eftersom jag heller inte firade min 25årsdag

MEN eftersom helgen redan är tagen av ett annat stor-kalas (DAMN U GUYS!) så tänkte jag skita i det..meeen så kom jag på att ni älskar att fika och jag vet att ni tar alla chanser ni får att inmundiga diverse läckerheter så jag tänkte bjuda på nått slags fikabuffe ändå ... MEN(igen), då jag skaffat mig ett nytt intresse så är det så att kalaset kommer ske nere på bryggan, så de som vill fika får gärna komma dit och mingla,åka lite kabel,dricka saft, skaka rumpa till trevlig musik, äta tårta osv.. se det som ett schysst sen-säsongs-häng.

Det är lovat kanonväder så ni behöver inte vara oroliga.

(Om FCP mot förmodan då skulle vara stängt denna dag så fikar vi på Almvägen 23!)

Vad gäller presenter så vill ja inte ha nåra, men det vore sjukt kul om ni hyrde(finns på FCP)/lånade/ tog med er en bräda (Förslagsvis även dräkt..its september folks! ) och hoppade i vattnet med mig.

För mer info om själva aktiviteten såattsäga ,hittar ni på www.fagerstacablepark.se"

För den som bryr sig så är du hjärtligt välkommen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0