Fredag

Inatt åkte K på magsjukan IGEN!!! Han har tydligen inte fattat att vi åker på semester på måndag.. är ha trög eller!? dethär GÅR INTE!!

Eftersom jag är född i motvind så kommer väl pysen åka på en vända som bryter ut klockan 21.21 på måndag , lagomt till planet ska lyfta .. 10,5 timme, instängda på ett flyg.. med magis! Full pott!!
Ärligt talat så dör jag hellre!
Det mest ironiska är att jag tecknade en reseskyddsförsäkring IGÅR! Där vi får tillbaka varenda spänn OM vi skulle bli sjuka innan eller under resan. Sjukt!


Ni förstår att om jag målar upp det värsta scenariot så borde det väl inte hända... eller hur..va..visst då...säg att det är så... snälla!?

Jag klarade mig ju sist så peppar peppar att jag (OCH FRAMFÖR ALLT MALTE) klarar oss denna gång!

Pjuh.
Vi gömmer oss för tillfället hos morsan så K kan ligga hemma och spy ifred. Ska befar min när han åker från jobbet att svänga in med klorin och desinfektionsmedel och ställa på trappen så att alla snuskiga basilusker är borta tills vi kommer hem!
 
 
WISH US LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0